Про затвердження графіку особистого прийому громадян та порядку організації і проведення особистого прийому громадян
ГРАФІК
Особистого прийому громадян директором комунальної установи «Трудовий архів» Роздільнянської міської ради
Прізвище, ім’я та по батькові |
посада |
Дні та часи прийому |
Місце проведення прийому |
Лапіна Майя Олександрівна |
Директор КУ «Трудовий архів» Роздільнянської міської ради |
вівторок та п’ятниця з 08:00 г. до 12:00 г. |
вул. Незалежності, 2 г |
Прийом громадян проводиться за адресою:
м. Роздільна, вул. Незалежності, 2 г.
Години прийому: 08:00 – 12:00.
Телефон: (04853) 5-04-66.
Порядок організації та проведення особистого прийому громадян у комунальній установі «Трудовий архів» Роздільнянської міської ради
1. Цей порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян у комунальній установі «Трудовий архів» Роздільнянської міської ради (далі – КУ «Трудовий архів» Роздільнянської міської ради).
2. Особистий прийом громадян в КУ «Трудовий архів» Роздільнянської міської ради здійснюється відповідно до статті 22 Закону України «Про звернення громадян» проводиться директором КУ «Трудовий архів» Роздільнянської міської ради в установленому порядку.
Особистий прийом громадян директором КУ «Трудовий архів» Роздільнянської міської ради проводиться:
- у вівторок з 8.00 до 12.00 год.,
- у п’ятницю з 8.00 до 12.00 год.
Особистий прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної Війни проводиться першочергово.
Особливаувага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни і праці, інваліди, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту.
3. Вхід громадян до робочої кімнати архіву вільний і не потребує оформлення перепустки та пред’явлення документів, що посвідчує особу.
4. Під час проведення особистого прийом у громадян можуть бути присутні їх представники, повноваження яких оформлені в установленому порядку, та особи, які перебувають у родинних відносинах з цими громадянами.
Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого прийому громадян не допускається.
5. У разі, коли порушене громадянином питання вирішити на особистому прийомі неможливо через складність і необхідність додаткового вивчення, громадянину може бути запропоновано викласти нагальне питання письмово. Письмове звернення має бути написано розбірливо і чітко, підписано заявником із зазначенням дати.
Подана громадянином на особистому прийомі письмова заява розглядається у порядку, встановленому законодавством для письмових звернень. Про результати розгляду звернення громадянину повідомляється письмово або усно (за його бажанням).
6. З урахуванням рішення, прийнятого під час особистого прийому, звернення опрацьовується та направляється відповідному виконавцю для відпрацювання порушених питань.
7. Звернення громадян на особистому прийомі реєструється в журналі особистого прийому громадян відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах виконавчої влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форми власності, засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету міністрів України від 14 квітня 1997 року за № 348.
8. Відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх реєстрації. Якщо в місячний термін виріши типитання не можливо, то термін його вирішення може бути подовжений до 45 календарних днів з обов’язковим повідомленням заявника.
Зразок заяви у прикріпленому документі.